Home Blog Novosti Babyono proširena garancija

Babyono proširena garancija

PROŠIRENA GARANCIJA PROIZVOĐAČA – Na električne izdajalice brenda BABYONO

Garancija proizvođača na izdajalice Babyono

Znate li da vam na sve naše izdajalice dajemo dvogodišnju garanciju?

U slučaju defekta elektroničkog uređaja, u periodu garancije, kontaktiraj naš servis.
Preuzet ćemo od vas vašu izdajalicu i poslat ćemo vam zamjensku izdajalicu, o našem trošku, putem kurirske službe.

SERVIS BABYONO IZDAJALICA

Nudimo potpuni servis i zamjenske dijelove za sve naše izdajalice za grudi.
Zahvaljujući tome, čak nakon dvije godine, moći ćete kod nas kupiti potrebne dijelove i provjeriti svoj uređaj.

Kontakt servisa:

e-mail: reklamacije@altruist.hr
telefon: 097/6555-888

 

 

Uvjeti jamstva proizvođača za Babyono uređaje

  1. Dajemo vam jamstvo od 24 mjeseca za naše Babyono uređaje (u daljnjem tekstu “Uređaji”), počevši od datuma kupnje u trgovini ili datuma primitka na kućnu adresu ako je kupnja bila putem webshopa. Ovo razdoblje teče ispočetka ako se uređaj zamijeni novim.
  2. Osnova za podnošenje reklamacije je dokaz o kupnji Uređaja i račun.
  3. Jamstveni popravak vršimo u roku od najviše 14 dana od datuma primitka Uređaja na servis, a jamstveni rok će se produljiti za vrijeme popravka. Nećemo biti odgovorni u slučaju kršenja rokova za popravak i preuzimanje ili isporuku uređaja koji je predmet popravka, ako je kašnjenje u tom smislu uzrokovano višom silom. U tom slučaju ovi rokovi će se produžiti za razdoblje više sile.
  4. Jamstvo ne pokriva:

– mehanička oštećenja nastala nepravilnom uporabom, koja nije u skladu s uputama za uporabu

– potvrđene modifikacije i strukturne promjene na uređaju ili popravke izvršene izvan sjedišta tvrtke Altruist d.o.o.

– oštećenja nastala uslijed vanjskih čimbenika: onečišćenje, sunčeva svjetlost, vlaga

  1. U slučaju neopravdanog zahtjeva za popravak, obavijestit ćemo vas o nedostatku razloga za popravak pod jamstvom i trošku popravka izvršenog izvan jamstva.

U roku od 7 dana, od dana primitka obavijesti o neopravdanom razlogu za popravak pod jamstvom, morate podnijeti izjavu o zahtjevu za isporukom Uređaja o našem trošku bez popravka ili popravka o Vašem trošku izvan jamstvenog roka. Ako ne dostavite izjavu, mi ćemo Vam vratiti Uređaj o našem trošku.

  1. Prilikom prijave potrebe za popravkom Uređaja, potrebno je unaprijed dogovoriti sa servisom način transporta Uređaja na popravak. Servis će vratiti Uređaj nakon popravka. Točan datum povrata uređaja zajednički ćete dogovoriti vi i servis. Uređaj morate preuzeti unutar gore navedenog roka. U protivnom ćete snositi troškove ponovne isporuke uređaja od strane servisa, no datum ponovne isporuke ne smije biti duži od 14 dana od datuma završetka popravka i odredit će ga servisni centar.
  2. Reklamirani Uređaj treba poslati u originalnom ili zamjenskom pakiranju koje osigurava odgovarajuću zaštitu tijekom transporta.
  3. Uređaj koji prijavite servisu morate vratiti u čistom stanju (oprano – sterilizirano).
  4. Imate pravo na zamjenu Uređaja neoštećenim u sljedećim slučajevima:
  5. a) ako se tijekom jamstvenog roka otkrije kvar pokriven jamstvom, koji onemogućuje pravilnu upotrebu Uređaja i servisni centar odbije popravak ili smatra popravak nemogućim,

b ) ako su tijekom jamstvenog roka servisni centar izvršila 3 (tri) popravka Uređaja i tijekom tog razdoblja pojavi se drugi kvar, čiju će potrebu za popravkom potvrditi servisni centar.

  1. Jamstvo ne isključuje niti ograničava vaša prava iz jamstva.
  2. Za dolje navedene Uređaje uvodimo dodatno jamstvo proizvođača, pod uvjetima opisanim u ovoj točki.

– NURSE PRO medicinska električna pumpa za dojke 1483

– COMPACT PLUS NATURAL NURSING 971 električna pumpa za dojke s aspiratorom

– SHELLY 1000 električna pumpa za dojke s aspiratorom

– NATURAL NURING 300 3-u-1 električna pumpa za dojke

– NATURAL NURING 216 2-u-1 grijač bočica s funkcijom sterilizacije

– HONEY elektronički grijač hrane i sterilizator

– NATURAL NURSING 968/01

– Elektronički grijač hrane i sterilizator HONEY NATURAL NURSING 968/02

– Beskontaktni elektronički toplomjer NATURAL NURSING 790

– Beskontaktni termometar 613

– Elektronska vaga za dojenčad plava 612/01

– Elektronska vaga za dojenčad siva 612/02

– Elektronički nazalni aspirator 407

 

Uređaj koji prijavljujete na servis morate poslati u čistom stanju i uz ove upute:

U slučaju servisa elektroničkih izdajalica vrijedi produženo jamstvo samo na defekt elektroničkog uređaja a koji trebate predajte samo elektroničnu bazu izdajalice bez osobnih stvari tj. lijevaka, cjevčica, bočica.

U slučaju servisa nosnog aspiratora trebate predati servisu samo elektroničnu bazu tj. centralnu jedinicu nosnog aspiratora bez osobnih elemenata, tj. bez spremnika i silikonskih elemenata (označenih u priručniku kao a, b, c, d, e).

Ostale uređaje za servis treba predati u cijelosti.

 

Za vrijeme trajanja popravka Uređaja, osigurat ćemo Vam zamjenski sterilizirani Uređaj koji imamo na raspolaganju tj. moguće je da ćete dobiti na korištenje drugačiji zamjenski uređaj od vašeg uređaja koji je potrebno servisirati. Ne obvezujemo se poslati isti uređaj koji ste koristili.

U slučaju servisa električne izdajalice za grudi šaljemo vam električni dio i 1 komad membrane, 1 komad ventila i baze – bez osobnih elemenata, npr. lijevci, tube, boce)

U slučaju servisa aspiratora – šaljemo zamjenski aspirator (bez osobnih elemenata, tj. bez spremnika i silikonskih elemenata (označeno u priručniku kao a, b, c, d, e).

U slučaju servisa ostalih uređaja, šaljemo zamjenski cijeli uređaj.

 

Pritužbu nam možete slati na e-mail: reklamacije@altruist.hr, tel. 097/6555-888.

Pripremite nam dokument o kupnji (kopija računa ili račun). Dostavite nam kontakt podatke kako bismo vam mogli putem kurirske službe poslati zamjenski uređaj i preuzeti reklamirani uređaj. Zapakirajte uređaj u dobro zatvorenu kartonsku kutiju, osiguravajući odgovarajuću zaštitu tijekom transporta. Čuvajte transportno pakiranje zamjenskog uređaja – trebat će vam kada preuzmemo uređaj od vas.

Nakon završetka popravka, poslat ćemo vam popravljeni uređaj na adresu koju ste nam sami naveli.

U proširenu garanciju ulazi samo slučaj defekta elektroničkog uređaja. Dakle, na popravak šaljete samo elektronički uređaj bez nastavaka, cjevčica, gumica, silikonskih elemenata.

Ako ne uspijemo popraviti vaš uređaj, poslat ćemo vam potpuno novi uređaj, u skladu s oglašenim, na vašu adresu.

Pripremite i predajte kuriru zamjenski uređaj u čistom i steriliziranom stanju, bez oštećenja sa svim njegovim komponentama i dijelovima s kojim smo vam poslali na korištenje.

Uređaj zapakirajte u originalnu ambalažu ili zamjensku koja osigurava odgovarajuću zaštitu tijekom transporta.

  1. U slučaju neutemeljene reklamacije snosite posljedice identične onima sadržanim u osnovnom jamstvu (troškovi transporta i sl.).
  2. U slučaju da nam vratite oštećeni ili neispravni zamjenski uređaj. Snosit ćete troškove od 50 % prodajne novčane vrijednosti zamjenskog uređaja.
  3. Predavanjem uređaja u naš servisni centar na jamstveni popravak, prihvaćate sve gore navedene uvjete jamstva.
  4. Jamstvo pokriva područje cijele Republike Hrvatske.
  5. Servisni centar: Altruist d.o.o., Jalkovečka 31, 42000 Varaždin.

Related Post

Informacije

Adresa:Zaprešićka 2, Jablanovec, Zaprešić 10290 WESTGATE SHOPPING CITY
Telefon: 01/6268-193
Email: info@babyland.hr
Ponedjeljak do Nedjelje:* 10:00 – 21:00 h

* za točne informacije o radnim i neradnim nedjeljama molimo provjerite na stranici Westgate shopping city

Informacije

Adresa: Ulica Slobode 37, 21000 Split
Telefon: 097/6555-777
Email: info@babyland.hr
Ponedjeljak do Subote: 09:00 h – 20:00 h
Nedjelja: Ne radimo

Informacije

Adresa: Jalkovečka 31, 42000 Varaždin
Telefon: 042/488-558
Email: info@babyland.hr
Ponedjeljak, Utorak, Četvrtak i Petak:  9:00 h – 16:00 h
Srijeda: 12:00 – 20:00 h
Subota: 8:00 – 12:00 h
Nedjelja: Ne radimo