Dostava

ROK ISPORUKE PROIZVODA – vrijedi rok isporuke istaknut ispod kratkog opisa proizvoda.

Ukoliko je naručeni proizvod na lageru, tada proizvod uobičajeno šaljemo sljedeći radni dan ili najkasnije 3 radna dana nakon narudžbe (dostava putem službe (Overseas, GLS, DPD) obično je dodatnih 1-2 radna dana).

U slučaju da proizvoda nema na lageru tada vrijedi rok isporuke istaknut u opisu proizvoda. 

O eventualnim odstupanjima od navedenih rokova, kupac će biti obaviješten. U rijetkim i iznimnim situacijama (npr. kolektivni godišnji u tvornici ili zastoj u proizvodnji i/ili transportu) zadržavamo pravo produljenja roka isporuke i o tome obavještavamo kupca.

Za stanovnike otoka!
Ukoliko naručujete dječji namještaj, isporuka je moguća do najbližeg vam distributivnog centra na kopnu.
Dječji namještaj u pravilu isporučujemo na paletama iz sigurnosnih razloga, kako dostavne službe ne isporučuju palete na otoke, iz tog razloga nije moguća dostava namještaja paletno direktno na otoke.

Isporuka proizvoda

Dostava proizvoda se ne naplaćuje za sve artikle vrijednosti od 350,00 kn na gore, nema troškova pakiranja i sličnih troškova.

Bez obzira koji ste način plaćanja odabrali, Vi niste dužni platiti poštarinu za definirani iznos, znači plaćate smo cijenu koja je navedena kao cijena proizvoda. Za sve proizvode vrijednosti ispod 350,00 kn plaćaju se troškovi dostave 30,00 kn.

Prilikom narudžbe upisujete adresu na koju želite da odabrani proizvod bude dostavljen. Kako bi dostava bila što brža molimo Vas da obratite pažnju na točnost kod upisivanja podataka.

Ukoliko ste paket naručili preko web portala www.babyland.hr naručeni proizvod plaćate prilikom dostave, uplatom na račun ili kreditnom karticom u trenutku zaključenja narudžbe, ovisno o Vašem izboru i u dogovoru s agentom koji će Vas kontaktirati u vezi potvrđivanja narudžbe.

*ISPORUKA DO KUĆNOG PRAGA*

Sve dostavne službe koje vrše dostavu (Overseas, GLS i DPD) dostavljaju pakete isključivo do kućnog praga, odnosno do glavnog ulaza u zgradu.

Isporuka namještaja

Za veće količine namještaja (cijela soba ili 2-3 elementa) namještaj se isporučuje paletno, gdje god je to moguće na području HR, do kućnog praga.
Namještaj koji se šalje paketno, kao pojedinačni paketi (kreveti, komode), te u narudžbama u kojima postoji više različitih vrsta artikala (namještaj +  posteljina + madrac i sl.) ne možemo garantirati da cijelokupna narudžba dolazi u istom trenu na adresu, ali svakako nastojimo cijelokupnu narudžbu slati istog dana. Moguće je da ponekad namještaj iz iste narudžbe dostavi jedna dostavna služba, a madrac dostavi druga dostavna služba.

Kontakt

  • Trgovina WESTGATE:
    01 / 626 8193
  • Trgovina SPLIT:
    097 / 6555 777
  • Webshop:
    097 / 6555 888
  • Email:
    info

Pišite nam!

Pratite nas!

X